fbpx
Curs online de Music Business

Pròxim curs: 31 de maig al 30 juny 2021.

Professor: Julio Navas

Duració: 30h

Horari: Dilluns i Dimarts de 18:00 a 21:00h

Curs Online en directe.

Preu: 590 € / – 20% de descompte per a subscriptors premium a la plataforma Eumes Online

Nivell introductori.

Places limitades. Inscripcions obertes.

  • Plans de financiació disponibles per aquest curs.

Pide más información

Curs online de Music Business a EUMES

Amb aquest curs online de Music Business amb Julio Navas (Fresco Records) aprendràs a entendre quins són els diferents tipus de drets que genera una creació musical, els seus usos i llicències, així com adquirir els coneixements que et permetin començar a moure’t dins el mercat musical, realitzar el registre en les diferents entitats de gestió i, fins i tot, autoeditar-te.

Coneix quin paper té cada un dels intervinents en el negoci musical (editors, labels, agregadors, managers, bookers, promotors, etc.) i d’on provenen la resta d’ingressos, així com també quina ha de ser la teva relació amb ells. Coneix tota la documentació, eines i vocabulari propi del sector. Farem servir la simulació de casos reals on els alumnes podran conèixer qui són els participants en una creació musical i quin tipus de remuneració els correspon a cada un d’ells.

  • Aquest curs inclou 30 hores de classes online en directe perquè puguis resoldre qualsevol dubte. No es tracta d’un curs online “pre-gravat” en el qual no tens el feedback professor. 
  • Material didàctic que adquiriràs després d’acabar el curs. 
  • Exercicis pràctics, aplicats a la teoria del curs.

1. Introducció

  • Primer contacte amb el món discogràfic – Com puc fer que m’escoltin?
  • Presentació a porta freda.
  • Com presentar el nostre producte musical i no morir en l’intent.
  • Política de Demos.
  • Com busquem empreses / labels que es puguin interessar en el nostre producte.

2. Monetització

  • Organigrama d’una producció.
  • Drets de Màster 
  • Autors. 
  • Intèrprets / Executants.
  • Entitats de gestió.

3. Entitats de Gestió – Drets d’Autor

  • Tipus de drets
  • Alta a SGAE / UNISON
  • Registre d’Obres – Cobertures.

4. Entitats de Gestió – AIE + Creative Commons / Copyleft

  • Textos
  • Alta a l’AIE
  • Registre d’Obres – Cobertures.
  • Funcionament i tipus de llicència Creative Commons

5. Necessito una editorial?

  • Funcions que desenvolupa un Editor.
  • Cobertures i obligacions. 
  • Tipus de contractes.

6. Distribució enfocada a l’artista / productor / beat maker

  • Opcions de distribució artística.
  • Distribuidors destacats que operen sota aquesta. 

7. Best Practices

  • Casos d’èxit.
  • Optimització de Perfils (Spotify / Apple Music / Beatport).

8. Agència de Booking / Management

  • Funcionament.
  • Tasques i organització.
  • Operativa.

9. Com em puc promocionar?

  • Branding.
  • Presskit.
  • Comunicació online.
  • Comunicació offline.
  • Xarxes socials.
  • Fires del sector.

Tant el programa com el seu seguiment està dirigit per Julio Navas, reconegut productor musical i co-director de We Sound Master amb més de 25 anys d’experiència en el sector i treballs publicats en companyies com Spinnin, Ultra Music, Armada, Toolroom o Universal Music amb artistes de la talla de David Guetta, John Acquaviva, Rinocerose, Trentemoller o Victor Ruiz, així com amb una àmplia experiència dins del món de la formació.

Gràcies a aquest curs, aconseguiràs treure més profit i rendiment a les teves produccions musicals. No serveix de res tancar-te 24 hores produint a l’estudi si no sabem moure la nostra música. 

“La teva música necessita ser escoltada!” Així que aprendràs tot el necessari per tal de registrar correctament les teves produccions i que generin un benefici.

Per impartir aquest curs només et caldrà: 

  • Un dispositiu amb el qual connectar-te: ordinador o tablet.
  • Auriculars.
  • Connexió a Internet
  • Programari per establir la connexió: un cop t’hagis inscrit, t’enviarem les instruccions per instal·lar-lo. 
  • Coneixement mitjà de producció musical

NO cal:

  • Càmera web: tot i que sí és recomanable per millorar la interacció online. 

Sol·licitar més informació

×