Els 5 plugins preferits de One D
Després de que Julio Navas ens parlés sobre els seus 5 plug-ins preferits per produir música, ens arriba una nova entrada al blog, aquest cop per part de Josep Corominas, cap d’admissions d’EUMES i productor musical sota el nom de One D.
La seva llista està formada per:
VallhallaFreqEcho de Vallhala DSP
Brutal destructor de sons que dóna molta varietat a qualsevol tipus de so al que li apliquis, és gratuït.
Bx Digital V2 de Brainworx
Plug-in essencial alhora de treballar les teves mescles de manera professional, la seva característica està en la possibilitat de poder polir el camp estèreo i el mono per separat i de forma quirúrgica.
Wow de Sugar bytes
Aquesta eina “embruta” els sons que vulguis, afegeix harmònics que enriqueixen les teves pistes.
NI Massive
Un dels reis de la síntesi a l’hora de fer baixos. Combino de tres a quatre capes amb diferents rangs freqüencials greus per a crear el meu propi “súper baix”.
Pro EQ2 FabFilter
Filtre intuïtiu molt fàcil de fer servir tant per netejar les freqüències que no necessitem com per emfatitzar les que busquem, de tall net i precís (gràcies a que sabem el to de la freqüència que estem modificant). Aquest és un dels plug-ins que actualment considero bàsics a l’hora de produir.
Aquesta és la selecció de One D. Què us sembla?